کسب درآمد میلیاردی از بیت کوین " استخراج رایگان بیت کوین 100% تضمینی و واقعی "


قبل از شروع یادگیری نحوه استخراج بیت کوین و کسب درآمد از این روش ، اگر اطلاعات زیادی در مورد بیت کوین ندارید ، به توضیح مختصر زیر توجه کنید و می توانید مقالات مربوط به بیت کوین را در وب سایت های ما و سایر سایتها مشاهده کنید. بفرمایید. مورد دوم اینکه استخراج و فروش بیت کوین به دلیل شروع تحریم ها از چند هفته پیش در ایران قانونی شده است ، بنابراین می توانید در عرض دو روز بیت کوین بخرید و بفروشید یا اینکه بیت کوین های استخراج شده را به راحتی به تومان منتقل کنید و در حساب بانکی خود داشته باشید. توجه داشته باشید که برای استخراج بیت کوین از این طریق ، که در زیر توضیح داده خواهد شد ، باید از رایانه یا لپ تاپ استفاده کنید که می تواند هر یک از سیستم عامل های فعلی ویندوز ، مک یا لینوکس برای تلفن های هوشمند باشد و نرم افزار مورد نیاز ارائه نشده است. دلیل استفاده از رایانه یا لپ تاپ این است که این برنامه می خواهد از پردازنده شما استفاده کند.
در این آموزش سعی می کنم همه این موارد را پوشش دهم و نحوه واریز ، برداشت و استخراج بیت کوین را برای شما توضیح دهم ، اما اجازه دهید به اصل مطلب بپردازیم. توضیحات زیر را بخوانید و بخوانید. اگر با مفهوم بیت کوین آشنا هستید ، مستقیماً به قسمت ثبت نام در وسط مقاله بروید و نحوه ثبت نام ، کسب درآمد و شروع به کسب درآمد را بخوانید. موفق باشید.

استخراج بیت کوین به معنای شرکت در شبکه از طریق ثبت و تأیید تمام معاملات انجام شده از طریق شبکه و دریافت پاداش برای کشف ارز رمزنگاری شده است که می تواند مسدود یا اصطلاحاً امضای هر بلوک باشد. این یک تعریف بسیار مختصر و ساده از فرآیند استخراج است. به دلیل دشواری استخراج با استفاده از ماشین های معمولی ، معدنچیان به استخراج گروهی منتقل شدند و مراکز استخراج ائتلاف یا شریک ایجاد کردند. به این مراکز استخر شنا گفته می شود. هر یک از این مجتمع ها قوانین عملیاتی خاص خود را دارند ، اما ویژگی مشترک هر یک توزیع جوایز بدست آمده در بین استخراج کنندگان متناسب با حجم پردازش توسط کاربران است.

مزایای استخرهای استخراج بیت کوین

در استخر استخراج ، استخراج کنندگان توافق کردند که سود هر بلوک را بر اساس سهم قدرت رمزگذاری یا هش تقسیم کنند. مزیت استخراج با اتصال به استخرهای استخراج بیت کوین این است که افراد می توانند با استفاده از دستگاه های متوسط ​​کارآیی بیشتری داشته و به هدف خود یعنی کمترین مصرف انرژی برسند.
برای شما مهم است که بدانید بیشتر استخرها در چین واقع شده اند و برخی از وب سایت های آنها فقط به زبان چینی هستند یا فقط از عصاره های چینی پشتیبانی می کنند. در حال حاضر ، یکی از بزرگترین مشکلات بیت کوین ، تمرکز ماینرها در چین است. حدود 20 استخر استخراج بزرگ بیت کوین وجود دارد. با توجه به قدرت هش هر گروه و موقعیت شرکت صاحب استخر ، تخمین زده می شود که 81٪ از هشتگ بیت کوین در استخرهای چین باشد. همانطور که در نمودار مشاهده می کنید ، ایسلند با 5٪ از کل استخراج در رتبه دوم قرار دارد.

ارزش هر بیت کوین و کوچکترین واحد بیت کوین

کوچکترین واحد بیت کوین Satoshi نام دارد و به نام خالق بیت کوین نامگذاری شده است. البته گفته می شود که این نام واقعی خالق بیت کوین نیست. با این حال ، هر ساتوشی برابر است با 0.00000001 بیت کوین. به عبارت دیگر ، هر بیت کوین از 100 میلیون ساتوشی تشکیل شده است.

طبق آخرین قیمت بیت کوین در بازار ، ارزش هر Satoshi 0.0000356819 دلار است. گوندام استدلال می کند که هر ساتوشی باید یک پنی ارزش داشته باشد. به این ترتیب ، قیمت هر بیت کوین $ 1،000،000 خواهد بود.

بیت کوین

دلایل زیادی وجود دارد ، اما یکی از دلایل آن این است که تعداد بیت کوین از 21 میلیون فراتر نمی رود و اکنون 11 میلیون بیت کوین استخراج شده است ، این بدان معناست که هرچه ارزش کمتری داشته باشد ، ارزش آن بیشتر است.

دلایل موفقیت 1 میلیون دلاری بیت کوین:

هر بیت کوین در حال حاضر 6464 دلار قیمت دارد. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که ارزش هر بیت کوین طی چند سال آینده چندین برابر به قیمت فعلی خود خواهد رسید. زد. کسانی که بیش از 2 میلیون دلار دارایی سالم و آماده تجارت دارند (ثروت مالی و غیرمالی مانند سهام یا سهام) در این لیست هستند. این دارایی ها ممکن است شامل گروه ها و خانه های اضافی باشد. حال ، اگر آن 35 میلیون نفر بخواهند در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند ، چه می شود؟

این تعداد در مقایسه با تعداد بیت کوین های موجود امروز تعداد زیادی است. در حالی که حداقل 35 میلیون میلیونر در جهان وجود دارد ، تعداد بیت کوین حداکثر 21 میلیون خواهد داشت. من درست فهمیدم - بیت کوین کافی برای هر میلیونر در جهان وجود نخواهد داشت ، و به عنوان مثال همه میلیونرهای جهان نمی توانند بیت کوین برای خود بگیرند.

آینده بیت کوین

احتمالاً آینده بیت کوین درخشان خواهد بود. بسیاری از تحلیلگران و معامله گران سعی کرده اند ارزش بیت کوین را در آینده حدس بزنند و برخی معتقدند که قیمت بیت کوین طی یکی دو سال آینده به 15000 دلار خواهد رسید.

اما بسیاری فراموش کرده اند که اگر بیت کوین طلای دیجیتال باشد ، ارزش طولانی مدت آن واقعاً مهم است. بیت کوین نادر است. بیت کوین نادر است. اکثریت قریب به اتفاق به دلیل این محدودیت حتی به طور کامل مالک Bitcoin نیستند.

او متاهل است و این باعث تقاضا می شود. تقاضا ، تقاضا و سرانجام قیمتی که تصور نمی کنید. بیت کوین به راحتی می تواند آنقدر ارزشمند باشد که همه میلیونرها توانایی خرید آن را نداشته باشند.

چگونه بیت کوین دریافت کنم؟

استخراج بیت کوین با رایانه های خانگی امکان پذیر بود. امروز اما به خودی خود به یک صنعت تبدیل شده است. استخراج این ارز دیجیتال به برق ارزان ، جریان هوا برای خنک سازی وسایل و از همه مهمتر لوازم قوی نیاز داشت.

اگرچه بیشتر ارزهای دیجیتال (ارزهای دیجیتال غیر بیت کوین) را می توان از طریق دستگاه استخراج کارت گرافیک (که بسیاری از کارت های گرافیک را با هم ترکیب می کند) ایجاد کرد ، استخراج بیت کوین یک ارز کاملا رقابتی و چالش برانگیز است. برای استخراج بیت کوین ، شما به دستگاه خاصی به نام ASIC نیاز دارید. با وجود شباهت های زیاد تراشه های موجود در این دستگاه ، میزان مصرف برق و محلول های خنک کننده آنها متفاوت است.


بهترین Bitcoin Miner: Bitcoin Entminer S9

بدون شک بهترین گزینه سخت افزاری برای استخراج بیت کوین Bitmain Antminer S9 است. این دستگاه از نظر مصرف انرژی بهترین عملکرد استخراج را در بین تمام دستگاه های مشابه دارد. Bitmin یک شرکت سخت افزاری استخراج پیشرو در ASIC است و ASM9 بهترین محصول تاکنون است. قیمت این دستگاه بیش از 2000 دلار است.

قدرت Interminer S9 13 تا 14 تریلیون هش در ثانیه است که تقریباً سه برابر مدل قبلی خود ، S7 است. این دستگاه فقط 1300 وات برق مصرف می کند که بسیار کمتر از سایر دستگاه های ASIC موجود در بازار است. به همین دلیل از نظر بهره وری انرژی بسیار خوب است.

بیت کوین

اگرچه برخی از تولیدکنندگان دستگاه ادعا می کنند که دارای ASIC با نرخ تکه تکه شدن بالاتر یا مصرف برق کمتر هستند ، اما هیچ دستگاهی این دو را ترکیب نکرده است.

متوسط ​​درآمد روزانه از این دستگاه (با توجه به متغیرهای مختلف) حدود 0.0009804 BTC در روز است. یکی از مهمترین متغیرها هزینه مصرف برق است. همچنین ، استفاده از این دستگاه در اتاق خواب ممکن است کار درستی نباشد ، زیرا صدای آن بسیار زیاد می شود. همچنین این دستگاه باید در جاهایی که هوای سرد وجود دارد قرار گیرد.

تنها مشکل S99 تهیه یک دستگاه با قیمت مناسب است. سازنده دیگر هیچ یک از آنها را در انبار ندارد و واسطه ها معمولاً آنها را با قیمت بالایی می فروشند. اگرچه این دستگاه می تواند دست دوم خریداری شود ، اما ممکن است خیلی زود تمام شود و بتوانید به اندازه کافی از آن استفاده کنید.

روش بعدی برای استخراج بیت کوین دسته های مختلف با ماشین های معمولی است که در صورت استقامت می توانید ماهانه میلیون ها درآمد کسب کنید.

از آنجا که ما سخت افزار مناسبی برای استخراج بیت کوین نداریم ، می توانیم از رایانه یا لپ تاپ خود برای استخراج بیت کوین استفاده کنیم. ممکن است از خود بپرسید چگونه؟

تمام آنچه شما نیاز دارید برنامه ویژه ارائه شده توسط CryptoTab است که افزونه ای است که روی مرورگر کروم نصب می شود و آنچه انجام می دهد این است که مقدار توان پردازشی را که تعیین می کنید و بیت کوین را از طریق آنچه کامپیوتر شما به آن بستگی دارد ، سرعت پردازنده و سرعت استخراج بیت کوین استخراج کنید ، اما همانطور که اشاره کردیم ، استخراج بیت کوین سرعت یک کامپیوتر عادی زمان زیادی می برد ، بنابراین بسیار مقرون به صرفه نخواهد بود ، بنابراین ممکن است بسیار مقرون به صرفه نباشد.

ادامه مطلب

نحوه غیرفعال کردن ویژگی شناسه در آیفون 10 (آیفون X) موثر است.

به همین دلیل CryptoTab ایده جالبی برای استفاده از همه رایانه های معمولی هنگام اتصال به اینترنت و استفاده از قدرت پردازش آنها برای استخراج بیت کوین در صورت عدم استفاده از آنها ایجاد شده است.

برای کسب درآمد بیشتر ، باید افراد بیشتری را در این برنامه مشارکت دهیم. در این حالت استخراج هر بیت کوین سریعتر انجام می شود و زودتر سود بیشتری خواهید گرفت. سایت CryptoTab بیش از قدرت پردازش ، انگیزه بیشتری به کاربران خود می دهد. استخراج بیت کوین به کاربران این امکان را می دهد تا مجموعه های فرعی را افزایش دهند تا قدرت پردازش را افزایش دهند و از زیر مجموعه های شما استفاده کنند.

از آنجا که شما این منابع پردازشی با ارزش استفاده نشده را در این سیستم وارد می کنید ، البته به اعضای زیرگروه خود که به اینترنت 24 ساعته دسترسی دارند و همچنین سیستم مناسبی برای پردازش کافی بیت کوین دارند توجه کنید ، هرچه بیشتر به این سیستم متصل شوید و استخراج بیشتری داشته باشید ، درآمد شما بیشتر خواهد بود.

شما 15٪ از درآمد آنها از زیر گروه اول خود به دست می آورید ، به علاوه 10٪ برای زیر گروه دوم ، 5٪ برای زیر گروه سوم و غیره. در آخر ، شما می توانید تا 10 سطح زیر مجموعه داشته باشید.

با فرض اینکه 3 نفر در گروه اول و هر نفر در گروه خود 3 نفر باشید ، درآمد ماهانه شما 428 دلار خواهد بود که بسته به اشتغال افراد در حدود 14000 دلار 6 میلیون تومان خواهد بود. فعال در کنار شما و میزان فعالیت آنها ، درآمد شما نیز متفاوت خواهد بود.

s5-13

نحوه ثبت نام و کسب درآمد

برای ثبت نام در این سایت و کسب درآمد کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید و بر روی دکمه Download مانند تصویر زیر کلیک کنید.

Download cryptotab

برای ثبت جیمیل و نحوه کسب درآمد کلیک کنید تا آموزش های لازم را دریافت کنید.

بیت کوین 1

بعد ، برنامه بارگیری شده را اجرا کنید تا برنامه ، که یک مرورگر است ، پس از بارگیری یک سری فایلهای دیگر از اینترنت ، نصب شود.

بیت کوین 2

پس از نصب ، از شما خواسته می شود تا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام ، داشتن یک حساب Gmail کافی است

پس از اتمام ثبت نام ، فرآیند استخراج بیت کوین آغاز می شود و عملاً بیت کوین را استخراج یا استخراج می کنید ، بسته به سرعت پردازنده خود ، آیا روند استخراج سریع است یا خیر. این بدان معناست که اگر می توانستید 1 بیت کوین با قیمت 14000 تومان برنده شوید ، اکنون درآمدی معادل 9090،000 تومان خواهید داشت !!

البته به دست آوردن هر بیت کوین کار ساده ای نیست و استخراج هر بیت کوین برای استخراج بیت کوین به ریاضیات زیادی احتیاج دارد که البته این کار با لپ تاپ یا پردازنده رایانه ای معمولی تقریباً در زمان مناسب است. استخراج بیت کوین تقریباً یک میلیون سال طول می کشد.

بیت کوین 3

بخش AAA: توجه داشته باشید که برای استخراج بیت کوین ، باید از CryptoTab استفاده کرده و سایر مرورگرها را ببندید. پس از ورود به مرورگر ، بر روی نماد نارنجی در بالا سمت راست کلیک کنید تا مراحل استخراج آغاز شود. در این بخش ، وضعیت استخراج بیت کوین شما. و زیرمجموعه های خود را می بینید.

بخش BBB: در این بخش می توانید اطلاعات بیشتری دریافت کرده و بیت کوین خود را پس بگیرید.

بخش CCC: چه مقدار بیت کوین به علاوه سهم بیت کوین که از زیر گروه خود دریافت کرده اید استخراج می کنید.

بخش DDD: معادل دلار درآمد شما را نشان می دهد.

بخش EEE: قیمت جهانی بیت کوین را نشان می دهد که در این تصویر می توانید 6،480 دلار ببینید.

بخش FFF: در این بخش پیوندی برای دعوت از افراد و پیوستن به زیر گروه شما وجود دارد ، شما باید از این پیوند استفاده کنید. تنها راه افزایش درآمد استفاده از این پیوند و افزودن زیرمجموعه است.

بخش GGG: در این بخش مشخص می کنید که چه مقدار از CPU برای عملیات استخراج بیت کوین استفاده می شود. اگر سیستم شما خراب است و با آن کاری انجام نمی دهید پس می توانید از حداکثر توان استفاده کنید ، اگر با شما کار می کنید به سرعت بالایی نیاز دارید ، ما می توانیم این مقدار را کاهش دهیم.

بخش HHH: درآمد شما را با بیت کوین و دلار نشان می دهد.

JJJ Division: میزان درآمدی که زیر گروه های شما به دلار و بیت کوین دریافت می کنند.

بخش KKK: تعداد کاربران در زیرگروه شما. توجه داشته باشید که هرچه تعداد کاربران فعال بیشتری داشته باشید درآمد بیشتری نیز خواهید داشت.

حداقل برداشت چقدر است؟

حداقل مقدار برداشت 0.00001 بیت کوین است ، بنابراین باید تا زمان رسیدن به این مقدار ، بیت کوین استخراج کنید. زمان واریز بیت کوین به حساب شما معمولاً بین 6 تا 48 ساعت است. سعی خواهم کرد که طی چند روز آینده مبالغ انتقال را در این قسمت قرار دهم.

چگونه پول خود را برداشت کنم؟

برای برداشت پول خود ، به یک کیف پول دیجیتال نیاز دارید ، که ما در آموزش های زیر نحوه ساخت آن را به شما آموزش خواهیم داد ، سپس نحوه تبدیل بیت کوین به ریال را توضیح خواهیم داد. لازم به ذکر است که استخراج بیت کوین در ایران اکنون قانونی است.

اگر سوالی داشتید ، می توانید نظر دهید تا ما در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم. و یا با شماره 09335406147 در واتس آپ در ارتباط باشید.

  انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 59

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما